torsdag 7 november 2013

Besök på Bokia för 2A och 2B

Vi åkte till Bokia i måndags. Det var roligt att få en egen bok.

Det här är  några elevröster från klassen
- Det jag tyckte var roligast var att jag nu tycker om Harry  Potter böcker, säger en av pojkarna i 2A.
-Min bok heter Katt försvunnen ! och den är BRA.
- Min bok heter småkrypsjakten.
- Min bok heter Den magiska trädkojan och den svarte Riddaren !
- I min bok finns det många roliga Bellmanhistorier.
- Tufft spel är boken som jag läser.
- Bellas Ballong läser jag i.
- Luddes första cup handlar om fotboll.
- Jag läser den nyaste LasseMajaboken :)
-Lilla Lollo är min bok,
- Min bok är spännande för att den heter Vem busringer.

1 kommentar:

  1. Vad spännande med nya böcker!
    Kanske ni berättar om dem senare? /Lie

    SvaraRadera